Schooljaar 2022 - 2023
Dit jaar werk ik met de groepen 6 en 7, en deels met groep 8.
Ik sluit in het atelier aan bij de thema's van Leskracht, een nieuwe manier van werken die door de school dit jaar wordt geïmplementeerd. Mijn atelier is verhuisd en véél groter nu, heel fijn.
Ik schrijf geen blogs meer, maar deel nog steeds foto's en korte berichtjes op Instagram. Als je de hashtag #sprongatelier volgt dan vind je ze vanzelf.
lesmateriaal #sprongatelier
lesmateriaal gronings erfgoed
Klik hier voor alle blogposts onder elkaar, de meest recente bovenaan.
Losse berichten:
Dit jaar werk ik met de groepen 6 en 7, en deels met groep 8.
Ik sluit in het atelier aan bij de thema's van Leskracht, een nieuwe manier van werken die door de school dit jaar wordt geïmplementeerd. Mijn atelier is verhuisd en véél groter nu, heel fijn.
Ik schrijf geen blogs meer, maar deel nog steeds foto's en korte berichtjes op Instagram. Als je de hashtag #sprongatelier volgt dan vind je ze vanzelf.
lesmateriaal #sprongatelier
lesmateriaal gronings erfgoed
Klik hier voor alle blogposts onder elkaar, de meest recente bovenaan.
Losse berichten:
- Stel je voor... 21 januari 2022
- Juf, wat heb je een boze stem 10 december 2021
- Mondriaans bomen 13 november 2021
- Een heel goed team! 29 oktober 2021
- Huppelend hart 29 oktober 2021
- Zwart wit 3 oktober 2021
- Alleen achter de ezel 29 september 2021
- Stations 10 september 2021
- Perfect! 7 september 2021
- Kijk, we hangen! 4 september 2021
- Helemaal mislukt... 31 augustus 2021
- Is het kunst... 11 juli 2021
Over hoe het begon
Ik werkte in 2020 nog als cultuurcoach voor Kunstkade, Leeuwarden. Op één van mijn scholen heb ik in de tweede lockdown (kerst 2020) een atelier ingericht, in een leeg lokaal. Ik werkte er eerst in de noodopvang en daarna met de kinderen van de groepen 5 t/m 8. Over het wel en wee van mezelf en de kinderen schreef ik korte blogs. Een zoektocht naar wat creativiteit is, de rol van vrijheid versus beperking, het belang van ambacht en handvaardigheid, de invloed van échte kunst, mijn eigen voorbeeldfunctie en functioneren.
In het schooljaar 2021 - 2022 werkte ik niet meer bij Kunstkade maar bleef ik als zzp'er verbonden aan de school.
Ik werkte in 2020 nog als cultuurcoach voor Kunstkade, Leeuwarden. Op één van mijn scholen heb ik in de tweede lockdown (kerst 2020) een atelier ingericht, in een leeg lokaal. Ik werkte er eerst in de noodopvang en daarna met de kinderen van de groepen 5 t/m 8. Over het wel en wee van mezelf en de kinderen schreef ik korte blogs. Een zoektocht naar wat creativiteit is, de rol van vrijheid versus beperking, het belang van ambacht en handvaardigheid, de invloed van échte kunst, mijn eigen voorbeeldfunctie en functioneren.
In het schooljaar 2021 - 2022 werkte ik niet meer bij Kunstkade maar bleef ik als zzp'er verbonden aan de school.
Copyright © 2020 - algemene voorwaarden